Welkom bij  BureauBekwaam.

Tijdelijke of structurele ondersteuning, op locatie of op afstand, Bureau Bekwaam is sparringpartner en flexibel inzetbaar in alle denkbare bedrijfsprocessen. 


Managementondersteuning

Diensten

Bureau Bekwaam verleent ondersteuning en is sparringpartner voor ondernemers, directies en managers, raden van toezicht e/o commissarissen. Bureau Bekwaam is actief binnen meerdere disciplines, zowel in profit- als nonprofitorganisaties:

  • Operationeel management
  • Facilitair management
  • Commercieel management, marketing en sales
  • Office management
  • HR
  • Communicatie
  • Projecten 
  • Events
  • Klantbeleving en kwaliteit
  • Aansturing van teams
Mira Knols BureauBekwaam Projectmanagement

Interim ondersteuning

Soms ontstaat er een directe behoefte aan extra capaciteit voor een belangrijke taak. Een complexe klus die vraagt om aandacht. In zo’n geval is het voor u belangrijk dat u een beroep kunt doen op een flexibele en professionele partij. Bureau Bekwaam biedt die ondersteuning. 

Aan de hand van de behoefte wordt samen gekeken naar een pragmatische oplossing.



Bureau Bekwaam Interim Ondersteuning


Opdrachtgevers

Organisaties waar Bureau Bekwaam interim is (geweest) zijn o.a.: Brightlands Maastricht Health CampusStichting kom LerenMUMC+VISTAGriend3MANABuitenplaats Kasteel WijlreAmplitia en de Jan van Eyck Academie.


Wilt u ook productiever en effectiever werken? Of juist meer focus doordat u werk kunt uitbesteden? In een persoonlijk gesprek licht ik graag toe wat ik voor u kan betekenen.

Kennismaken?

Voordelen bij interim opdrachten:

  • U heeft geen vaste (loon)kosten aan ondersteuning
  • Flexibel inzetbaar, ook op oproepbasis mogelijk
  • Professionele uitvoering van de door u uitbestede taken
  • Weinig tot geen inwerktijd noodzakelijk
  • Duidelijk uurtarief of vaste prijsafspraak
Over Mira Knols

Over Mira

Mijn naam is Mira Knols. Met Bureau Bekwaam verleen ik interim ondersteuning op het gebied van management en organisatie.

Na meer dan 15 jaar gewerkt te hebben bij verschillende bedrijven heb ik ervoor gekozen om zelf te ondernemen. Dat doe ik met veel plezier. De combinatie om zowel op locatie als op afstand te ondernemen, is voor mij ideaal. Bovendien houd ik van de afwisseling en het contact met mensen.

Ik word gevraagd voor de meest uiteenlopende opdrachten. Zo kan ik van dienst zijn als traffic manager, office manager, facility manager, event manager en zet ik mijn expertise in om processen, kwaliteit en klantbeleving te verbeteren. Welke opdracht het ook mag zijn, ik vind het belangrijk dat ik van toegevoegde waarde ben voor mens en organisatie.

Mijn vrije tijd breng ik het liefst door met mijn gezin, familie en vrienden en ik geniet van de gezelligheid die dat met zich meebrengt.


Meer weten? Kijk ook op mijn LinkedIn profiel of Facebook pagina.

Contact Bureau Bekwaam

 +31 6 18638655

mira@bureaubekwaam.nl