Managementondersteuning
Management-
ondersteuning
Een managementondersteuner maakt het werk van een ondernemer makkelijker. Denkt vooruit, denkt mee, neemt werk uit handen en acteert zelfstandig binnen de juiste kaders. Bureau Bekwaam is ervan overtuigd dat een goede ondersteuning van groot belang is voor uw organisatie. Waarom? Omdat u zich volledig kunt focussen op uw core business. En bij een flexibele inzet heeft u geen vaste kosten aan ondersteuning.
Iedere ondernemer of organisatie heeft wel eens behoefte aan extra ondersteuning. Zoekt u iemand voor een interim opdracht, een ad-hoc klus of een project? Bureau Bekwaam verleent managementondersteuning op interim- en structurele basis in de breedste zin van het woord: alle assisterende werkzaamheden die op uw eigen locatie of juist op afstand gedaan kunnen worden.


Office Management
Bureau Bekwaam neemt uw Office Management uit handen.
Daarbij kunt u denken aan:
Interim Ondersteuning
Soms ontstaat er een directe behoefte aan extra capaciteit voor een belangrijke taak. Een complexe klus die vraagt om aandacht. In zo’n geval is het voor u belangrijk dat u een beroep kunt doen op een flexibele en professionele partij. Bureau Bekwaam biedt die ondersteuning.


Een interim opdracht?
Voordelen bij interim opdrachten:
Office Professionals
Krachtige managers worden ondersteund door sterke professionele assistenten. Assistenten die vaak onopgemerkt veel en belangrijk werk verzetten en op wie de manager of directeur blind kan vertrouwen. Bureau Bekwaam biedt ondersteuning bij het matchen van vraag en aanbod voor deze topposities. Wij beschikken over een netwerk van bekwame en ervaren assistenten die op basis van bemiddeling beschikbaar zijn.
Mede door onze eigen ervaring weten we als geen ander wat een goede ondersteuner voor de organisatie betekent en kunnen we ons goed verplaatsen in de vraag van een opdrachtgever en de wensen van de assistent. Onze persoonlijke benadering in dit vak vormt het grote onderscheid voor een geslaagde bemiddeling.


Over Mira
Mijn naam is Mira Knols. Met Bureau Bekwaam ondersteun ik als interim en virtueel assistent ondernemers en organisaties op afstand en ook op locatie.
Na meer dan 15 jaar in ondersteunende functies gewerkt te hebben bij verschillende bedrijven heb ik ervoor gekozen om zelf te ondernemen. Dat doe ik met veel plezier. De combinatie om zowel op locatie als op afstand ondersteuning te bieden, is voor mij ideaal. Bovendien houd ik van het contact met mensen.
Ik word gevraagd voor de meest uiteenlopende opdrachten. Of het nu is als event manager, secretaris, office manager, voor commerciële activiteiten of bijvoorbeeld de ondersteuning in een back-office, ik houd van die afwisseling en nieuwe uitdagingen.
Mijn vrije tijd breng ik het liefst door met mijn gezin, familie en vrienden en ik geniet van de gezelligheid die dat met zich meebrengt.
Wilt u productiever en effectiever werken? Of juist meer focus doordat u werk kunt uitbesteden? In een persoonlijk gesprek licht ik graag toe wat ik voor u kan betekenen.
Meer weten? Kijk ook op mijn LinkedIn profiel of Facebook pagina.